1.

کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد

صفحه 1-15
سمیه پوراحسان؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی

2.

کاربرد سنجش تشخیصی شناختی به منظور تحلیل سوال های درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی

صفحه 17-40
ریحانه رحیمی؛ جلیل یونسی؛ مهران مکرمی

3.

کنش افتراقی جنسیتی سوالات آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد رشته‌ی آموزش زبان انگلیسی در ایران: مقایسه ی روش های آماری رگرسیون لجیستیک و منتل-هنسزل

صفحه 41-62
معصومه استاجی؛ نگار بابانژاد کفشگر

4.

تاثیر سنجش کارپوشه برانگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی

صفحه 63-84
محمد عسگری؛ فاطمه عموعموها

5.

انطباق یابی و ساختار عاملی پرسشنامه ارزش گزینی در رویکرد درمانی پذیرش و تعهد

صفحه 85-101
عبدالله امیدی؛ سعید اردستانی؛ حمیدرضا حسن آبادی

6.

ارزشیابی یک آزمون درباره بدفهمی اعداد گویا با استفاده از مدل راش

صفحه 103-126
محمدمهدی دری؛ ابوالفضل رفیع پور

7.

ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی

صفحه 127-141
حسن جعفری؛ سمانه محمدپور؛ عزت اله قدم پور؛ مسلم قبادیان

8.

ترجیحات انتخاب رشته دانش‌آموزان ورود به دوره متوسطه دوم بر اساس روش تحلیل سلسله‌مراتبی(AHP)

صفحه 143-162
محسن نیازی؛ محمد عقیقی؛ محمد سلیمان نژاد؛ هادی رازقی مله

9.

تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی

صفحه 163-219
محسن یزدان فر؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالی پور بیرگانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login