1.

تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان

صفحه 1-22
عبدالمجید ایمانی؛ اعظم حسینی فر؛ مسلم مبارکی

2.

تحلیل زیربنای سیاسی تصمیم‌گیری در شکل‌گیری همکاری‌های راهبردی بازار محور میان کسب‌وکارهای نوپا

صفحه 23-47
میرعلی سید نقوی؛ غدیر شکیبا جمال‌آباد؛ سید حسین جلالی

3.

ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان

صفحه 49-74
منیژه بحرینی زاده؛ مچید اسماعیل پور؛ جمال‏ الدین کبوتری

4.

بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی

صفحه 75-105
محمدتقی تقوی‌فرد؛ آزیتا دادوند؛ مجتبی آقایی

5.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان

صفحه 107-128
مرتضی محمدی؛ طهمورث سهرابی

6.

انتخاب ویژگی‌های بهینه به‌منظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی

صفحه 129-154
مجتبی صالحی؛ علیرضا کرد کتولی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login