1.

تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین هم‌خلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند

صفحه 5-35
مسعود سیم خواه؛ الهه محمدخانی

2.

شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 37-70
محمدمهدی قوچانی خراسانی؛ داود حسین پور؛ ابراهیم محمود زاده؛ سید مهدی الوانی

3.

الگوی امکان‌سنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب

صفحه 71-99
رهرا وظیفه؛ محمد مهدی؛ نادیا وکیلی

4.

ساخت نگاشت روابط شبکه‌ای آسیب‌های راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران

صفحه 101-136
هادی خان محمدی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ سحر ملک محمدی

5.

بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل

صفحه 137-160
محمدرضا سعدی؛ یوسف محمدی مقدم؛ جعفر عباس پور؛ حیدر عباس پور

6.

طراحی مدل تسهیم دانش در پروژه‌ها با رویکرد تحلیلی

صفحه 161-191
محمدهادی خراشادیزاده؛ حسن مهرمنش؛ جلال حقیقت منفرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login