1.

مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی

صفحه 5-28
محمدرضا تقوا؛ مسعود ظهرابی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

2.

چالش‌های حوزه ارزش‌گذاری و ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری اطلاعات

صفحه 29-58
محمدتقی تقوی فرد؛ مصطفی رادمرد؛ سهیلا جعفر نژاد؛ محمدرضا هراتی نیک

3.

ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیل‌تر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای

صفحه 59-102
محمدمهدی مظفری؛ مهدی اجلی؛ راحیل گرمه‌ای

4.

تأثیر ویژگی‌های جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجی‌گری دل‌بستگی مشتری و تعدیل‌گری جنسیت

صفحه 103-138
آذین دالوند؛ مسعود سیم خواه؛ داوود جعفری

5.

مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک

صفحه 139-174
مهدی کریمی پور؛ امیر بیات ترک؛ جلال حقیقت منفرد

6.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیک‏های داده‌کاوی

صفحه 175-205
حسن رنگریز؛ زهرا بایرامی شهریور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login