1.

آسیب‌شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران

صفحه 1-31
سلمان آخش؛ علی حسینی خواه؛ عفت عباسی؛ نعمت الله موسی پور

2.

میزان توجه به مهارت‌های تفکر‌انتقادی درکتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان

صفحه 33-57
حسین کریمیان؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

3.

مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران

صفحه 59-85
صابر عبدالملکی؛ محمد آرمند

4.

تاثیر قصه درمانی درافزایش عزت نفس و خوداثربخشی کودکان پیش دبستانی

صفحه 49-60
حسین قمری کیوی؛ سیده هایده کریمی یوسفی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی

5.

پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری

صفحه 107-123
سید نبی الله قاسم تبار؛ ایران دخت فیاض؛ محبوبه حسینی

6.

فراتحلیل مطالعات انجام‌شده در حوزه تأثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی دارای اختلالات یادگیری

صفحه 81-100
حسین زنگنه؛ آذر محققی؛ مریم زارع احتشامی؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login