1.

اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باور‌های خودکارآمدی در دانشجویان دختر

صفحه 1-23
محسن گل محمدیان؛ علیرضا رشیدی؛ آذر پروانه

2.

تحلیل دورة تأمین مدرّس برنامة ملی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) و ارزیابی آن دوره در سال های 93- 95

صفحه 25-47
لیلا چراغ ملایی

3.

اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش ‏آموزان زورگو

صفحه 49-73
علی شیخ الاسلامی؛ اسماعیل سلیمانی؛ هنگامه محرم زاده

4.

بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

صفحه 75-93
شادی الواری؛ حمیدرضا مقامی

5.

نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره‌های آموزش الکترونیکی

صفحه 95-118
رحیم مرادی؛ پیمان کامکار؛ اسماعیل سعدی پور؛ الهه ولایتی

6.

رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان

صفحه 119-140
فریبا درتاج؛ مریم رجبیان ده زیره؛ فیروزه فتح اللهی؛ فتانه درتاج

7.

تبیین انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای جهت‌گیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان و میانجی‌گری نیازهای اساسی روان‌شناختی (ارائه مدلی علّی)

صفحه 141-162
مریم متقیان؛ حسن پاشاشریفی؛ مالک میرهاشمی

8.

اعتباریابی و رواسازی نسخه فارسی فهرست شادکامی پمبرتون

صفحه 163-183
الهام مقیمی؛ محترم نعمت طاوسی

9.

مبانی تفسیر تربیتی قرآن

صفحه 185-202
محمد حسین خوانین زاده؛ محمد انصاری راد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login