1.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن

صفحه 1-27
الهه ولایتی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درامدی؛ اسماعیل سعدی پور

2.

دلزدگی تحصیلی از درس مطالعات اجتماعی بر اساس ساختار کلاس، کیفیت تدریس و حمایت عاطفی معلم

صفحه 29-51
ملیحه حکمتیان؛ ناصر نوشادی؛ فریبرز نیکدل

3.

رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت

صفحه 53-84
سهراب صحرایی؛ امید شکری؛ مهدی خانبانی؛ الهام حکیمی راد

4.

تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

صفحه 85-117
شیوا علیپور؛ محمد مهدی بابایی منقاری؛ محمد عباسی؛ حسین داودی

5.

تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان

صفحه 119-137
فاطمه نقی بیرانوند؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی

6.

پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دختران دانش آموز

صفحه 139-151
سمانه بهزادپور؛ زهرا سادات مطهری؛ فرامرز سهرابی

7.

اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی

صفحه 153-172
رحیم مرادی؛ علی دلاور؛ بهنام رسولی؛ ریحانه صالح راد؛ زهرا طاهری

8.

پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ای

صفحه 173-202
زهرا عسگری؛ حسین کارشکی؛ بهروز مهرام

9.

نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و تیپ‌های صبحی- عصری در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 203-220
سجاد بشرپور؛ جواد درودی؛ سپیده محمودزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login