1.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی

صفحه 1-34
احسان طوفانی نژاد؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ شین داسون؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ علی دلاور

2.

مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی

صفحه 35-60
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ مونا لطیف؛ محبوبه طاهر

3.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی

صفحه 61-84
مهدی زمستانی؛ زلیخا قلی زاده؛ مریم علایی

4.

اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری مادران دارای کودک کم‌توان ذهنی

صفحه 85-109
ایمان مصباح؛ سید محسن حجت خواه؛ محسن گل محمدیان

5.

تاثیر آموزش مثبت‌اندیشی بر ناگویی هیجانی و خودبخشایشگری مادران کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 111-145
علی محمد ناعمی

6.

مقایسه سرمایه گذاری عاطفی در بدن، عوامل حمایت‌های فردی و رفتارهای کنارآمدن با مشکلات کودکان نابینا و ناشنوا شهر تبریز

صفحه 147-178
پریا امنابی؛ علی شاکر دولق

7.

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر سازگاری اجتماعی و علائم افسردگی کودکان مبتلا به اختلال افسردگی

صفحه 179-200
غلامرضا منشئی؛ لاله حسینی

8.

مقایسه سبک‌های فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال‌ اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی

صفحه 201-212
سودابه میر صادقی؛ فرامرز سهرابی؛ احمد برجعلی؛ حسین اسکندری؛ نورعلی فرخی

9.

اثربخشی توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود مشکلات خواب و نشانگان رفتاری در کودکان دارای نارسایی توجه/بیش فعالی

صفحه 213-234
کامران یزدانبخش؛ سیما عیوضی؛ آسیه مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login