1.

تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی

صفحه 1-18
رقیه بهرامی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی

2.

بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی

صفحه 19-45
سکینه سلطانی کوهبنانی؛ سمیه زارع نژاد؛ محمدحسین سلطانی کوهبنانی؛ کبری باذری

3.

اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی

صفحه 47-72
سیده سمیه جلیل آبکنار؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ باقر غباری بناب

4.

اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 73-111
زهرا ترازی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ مهناز اخوان تفتی

5.

اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی

صفحه 113-132
ناصر یوسفی؛ بنت الهدا کریمی پور

6.

اثربخشی برنامه بازسازی مهارت های ادراکی بر حافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه ریاضی

صفحه 133-154
فرزانه آسیایی؛ محمد یمینی؛ حسین مهدیان

7.

اثربخشی هنردرمانی بر مهارت‌های اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال‌های طیف اتیسم

صفحه 155-177
مریم بخشی؛ ذکراله مروتی؛ طاهره الهی؛ سارا شاه محمدیان

8.

اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کم‌توان ذهنی

صفحه 179-197
کریم سواری؛ مریم فلاحی؛ جواد چلداوی

9.

بررسی اثربخشی برنامه سال‌های باور نکردنی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری

صفحه 199-217
محمد عاشوری؛ زهرا احمدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login