دوره و شماره: دوره 3، شماره 9، زمستان 1396، صفحه 110-138، صفحه 1-169  XML

1

واکاوی و تبیین ماهیت و ابعاد برنامه درسی تبلور یافته: مفهومی نو برای پدیده‌ای آشنا

صفحه 1-16
سعید صفایی موحد
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.9675

2

بررسی میزان تحقق حقوق مدنی مندرج در منشور حقوق شهروندی در محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

صفحه 17-43
مهدی واحدی؛ مهرناز گوهری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.9676

3

تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان

صفحه 44-81
اعظم زرقانی؛ مقصود امین خندقی؛ بختیار شعبانی ورکی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.9677

4

برنامه درسی قبل از تولد، گامی محکم برای شروع

صفحه 82-109
یعقوب عزیزی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.9678

5

ارزشیابی آموزش ارزش‌ها با محوریت اصول ارزش‌شناسی در کتاب در آمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران: مطالعه موردی

صفحه 110-138
زهرا ابوالحسنی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.9679

6

شناسایی عوامل اثرگذار بر مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان نظام آموزش عالی

صفحه 139-169
رضا اقدام پور؛ نرگس کشتی آرای؛ رضا اسماعیلی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.9680


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.