1.

نقش فرایندهای مدیریت دانش در دستیابی به اهداف شرکت‌های بیمه

صفحه 1-15
ابوالفضل خسروی؛ غلامرضا امیری؛ مهدی امیری

2.

مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگی‌های موقعیتی بر نگرش به اشتراک‌گذاری دانش در کتابداران کتابخانه‌های عمومی

صفحه 17-37
ثریا ضیایی؛ سیدجمال حقیرالسادات؛ امید علی پور

3.

بررسی وضعیت معماری مرجع مدیریت دانش در سازمان‌های مالی (موردمطالعه: مرکز تحقیقات، تحول و برنامه‌ریزی بانک صادرات ایران)

صفحه 39-62
حوریه صدیقی

4.

شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو

صفحه 63-88
حمیدرضا سعیدنیا

5.

درنگی بر استفاده از اینترنت اشیاء و ارائه الگوی کاربرد آن در کتابخانه‌های دانشگاهی

صفحه 89-113
امیررضا اصنافی؛ شیما مرادی؛ سحر رضوی

6.

تحلیل خدمات سالمندان در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

صفحه 115-137
گلنسا گلینی مقدم؛ زهرا حسین نیا تنها؛ میترا صمیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login