1.

ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی

صفحه 1-21
مریم ولی زاده؛ فریبرز درتاج؛ علی دلاور؛ کبری حاجی علیزاده

2.

تعیین روش بهینه شناسایی کارکرد افتراقی در سنجش انطباقی کامپیوتری

صفحه 23-51
نگار شریفی یگانه؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی؛ احسان جمالی

3.

مقایسه خطای استاندارد اندازه‌گیری شرطی نمره‌های مقیاس تحت توزیع دوجمله‌ای و بتا‌-دوجمله‌ای

صفحه 53-78
سمیه کاوه؛ ابراهیم خدایی؛ امین موسوی؛ علی مقدم زاده؛ جلیل یونسی

4.

شاخص های روان سنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی - اجتماعی دانش آموزان (SECQ)

صفحه 79-101
فاطمه امامقلی وند؛ پروین کدیور؛ حسن پاشاشریفی

5.

ساخت پرسشنامه آسیب های زیرمنظومه زوجی،والدینی و همشیرها در خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی

صفحه 103-123
آرمان عزیزی؛ مریم فاتحی زاده؛ احمد احمدی؛ رضوان جزایری؛ امید عیسی نژاد

6.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة تصویرسازی حرکتی- 3 نوجوانان

صفحه 125-153
بهروز اکبرزاده؛ احسان زارعیان؛ الهه سیاوشی؛ سودابه مقدم

7.

ویژگی‌های روانسنجی تکلیف کتاب تصویر: مطالعه مقدماتی

صفحه 155-173
قاسم محمدیاری؛ ناصر بهروزی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ غلامحسین مکتبی

8.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تعلّق به مدرسه

صفحه 175-188
علی شیخ الاسلامی؛ سعید خاکدال

9.

تعیین ساختار روابط بین اعضای خانواده بر اساس ویژگیهای شخصیتی

صفحه 189-208
فهیمه صادقی زمانی؛ محمد حسین ضرغامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login