دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,203
تعداد مقالات17,959
تعداد مشاهده مقاله55,164,927
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,877,073

1.

بازنمایی وضعیت شناختی ارجاع در گفتمان روایی کودکان با اختلال اتیسم فارسی زبان براساس سلسله مراتب مفروض‌ بودگی

صفحه 1-33
ستاره مجاهدی رضائیان؛ عباسعلی آهنگر؛ پیمان هاشمیان؛ مهرداد مظاهری

2.

ساختار علّی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور در دانش‌آموزان سرآمد دختر

صفحه 35-71
سحر صوفی؛ امید شکری؛ جلیل فتح‌آبادی؛ سعید قنبری

3.

مقایسه میزان اثربخشی آموزش مدیریت استرس و ادراک حمایت های اجتماعی به شیوه شناختی رفتاری بر ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم

صفحه 73-99
فرزانه غنیمی؛ اصغر دادخواه؛ عصمت دانش؛ صادق تقی لو

4.

تأثیر برنامه‌ی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر داستان اجتماعی و الگوبرداری ویدئویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کم‌توان هوشی

صفحه 101-139
محدثه شفیع پور؛ فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب

5.

کاربرد آموزش حل مسئله کلامی مبتنی بر طرحواره در اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی: مطالعه مروری نظامند

صفحه 141-168
شهروز نعمتی؛ کیومرث تقی پور؛ فاطمه علیزاده مارالانی

6.

مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش بازسازی شناختی بر خودکارآمدی اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری

صفحه 169-192
زهرا فدایی وطن؛ مهناز استکی؛ افسانه قنبری پناه؛ رویا کوچک انتظار

7.

اثربخشی روان‌درمانی مثبت نگر بر نشاط ذهنی، تاب‌آوری و شفقت به خود در مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی

صفحه 193-213
صدیقه گله گیریان؛ علی پولادی ریشهری؛ مولود کیخسروانی

8.

بررسی مقایسه‌ای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی

صفحه 215-232
فهیمه رضایی پور؛ تقی جباریفر؛ کاظم برزگر بفرویی

9.

مقایسۀ فرآیند رشد استدلال اخلاقی نوجوانان نابینا و بینای 11 تا 18سال شهر تهران

صفحه 233-248
حمدالله خواجه حسینی؛ نورعلی فرخی؛ حسن اسدزاده


login