1.

جایگاه شبکه های اجتماعی مجازی و پیام رسان موبایلی در شکل گیری خرد جمعی

صفحه 1-34
اشرف کریمی راهجردی؛ عبدالعلی قوام؛ رها خرازی آذر؛ علی گرانمایه پور

2.

ظرفیت ها و چالش های شبکه های اجتماعی مجازی برای جامعه مدنی ایران

صفحه 35-69
یوسف خجیر؛ هادی خانیکی

3.

نشانه‌شناسی فرهنگی-ارتباطی ایموجی‌ها در پیامرسانهای اجتماعی، مورد مطالعة فرهنگ خانواده، فرهنگ جنسی و فرهنگ زبان دست

صفحه 71-105
محمدصادق نصراللهی؛ محمد جواد بادین فکر

4.

تحلیل محتوای اپلیکیشن‌های موبایلی سلامت‌محور ایرانی برای سالمندان

صفحه 106-136
سیده مرجان حسینی؛ حسینعلی افخمی

5.

مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازی‌وارسازی

صفحه 137-172
کیانوش کریمی؛ جلال غفاری قدیر

6.

تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس

صفحه 174-196
بهزاد ایزدی؛ علی قائدی؛ مجتبی قاسمی سیانی؛ محسن حیدری

7.

تاثیر روزنامه نگاری همراه بر افزایش قدرت افکار عمومی بررسی انعکاس خبری انفجار داتا دربار در پاکستان

صفحه 197-230
مهدی ادیبان؛ علی اصغر کیاء

8.

شناخت تاکتیک‌های جنگ روانی شبکه ماهواره‌ای العربیه علیه جمهوری اسلامی ایران در سه ماه اول سال 2016

صفحه 231-263
سعید سرابی؛ محمدرضا جاسم زاده؛ مجید سعادتی

9.

بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد

صفحه 265-295
زینب زمانی؛ منیژه حقیقی نسب؛ ندا زرندیان

10.

مؤلفه‌های مؤثر بر رضایتمندی استفاده‌کنندگان از کتابخانه‌های دیجیتالی

صفحه 297-319
محمدتقی نظرپور؛ سعید نوروزیان ملکی؛ قنبر احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login