1.

هابرماس در تلگرام؛ تحلیل حوزۀ عمومی و کنش ارتباطی در مکالمه‌های روزنامه‌نگاران ایرانی در رسانه‌های اجتماعی

صفحه 1-33
هادی خانیکی؛ حسین کرمانی

2.

چارچوب سازی رویدادهای خبری توسط خبرگزاری‌ها در پیام رسان تلگرام؛ تحلیل چارچوب خبری نطق ترامپ و روحانی در مورد برجام

صفحه 35-60
سید محمد مهدی زاده؛ مهدخت بروجردی علوی؛ سید محسن عسگرزاده

3.

بررسی تاثیر دو عامل حذف ارتباطات غیرکلامی و ارسال در لحظه پیام، بر فرایند انتقال پیام در پیام‌رسانهای موبایلی

صفحه 61-84
سید مهدی شریفی؛ محمدمهدی فرجیان

4.

کاربرد منطق دو ارزشی در تحلیل کارکرد رسانه‌ای بازی‌های رایانه‌ای هدفمند

صفحه 85-116
مسعود کوثری؛ سیدبشیر حسینی؛ آرین طاهری؛ مسعود علیدادی

5.

اعتیاد به شبکه های اجتماعی موبایلی و اثرات فرهنگی و رفتاری ناشی از آن (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر دوره متوسطه )

صفحه 151-190
زهرا دادرس؛ سعید فرامرزیانی؛ علی جعفری؛ غلامحسین بیابانی

6.

تاثیر پیام رسانهای ارتباطی تلفن همراه بر ویژگی های شخصیتی زنان خانه دار

صفحه 140-170
طیبه منصوری شاد؛ علی دلاور؛ افسانه مظفری

7.

نقش فضای مجازی در چارچوب‌سازی برای رای‌دهندگان: مطالعه انتخابات مجلس دهم در تهران

صفحه 191-226
مصطفی غفاری ساروی

8.

ارتباطات سیاسی کانترهژمونیک:بازنمایی خود و دیگری در گفتمان شبکه خبری پرس تیوی

صفحه 227-260
محمدقلی میناوندچال؛ سیمین مشکواتی

9.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در تبیین آگاهی سیاسی دانشجویان

صفحه 231-260
افشار کبیری؛ موسی سعادتی؛ الناز قاسمی

10.

سازوکارهای مصرف رسانه‌ای نوجوانان در شهر تهران

صفحه 291-328
سبحان یحیائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login