1.

سلاح یا تسکین: سایبراتنوگرافی خنده سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396

صفحه 1-36
سعید ذکایی؛ محمد جواد ایمانی خوشخو

2.

نقش اینستاگرام در مدیریت بدن زنان: مطالعه موردی زنان منطقه یک و بیست تهران

صفحه 37-79
سیدجمال الدین اکبرزاده جهرمی؛ سیدنورالدین رضوی زاده؛ محدثه شیخی

3.

تحلیل فیلم‌کالت‌های ایرانی:مطالعه هواداران پنج فیلم‌کالت منتخب از دهه50تا 80

صفحه 81-112
فرنام مرادی نژاد؛ مرضیه پیراوی ونک؛ احمد الستی

4.

بررسی جامعه‌شناختی مخاطبان فرهنگ سلبریتی در اینستاگرام فارسی

صفحه 113-148
مصطفی اجتهادی؛ وحید کشافی نیا

5.

هویت جنسیتی کاربران شبکه‌های اجتماعی؛ تحلیل گفتمان کامنت‌های کاربران اینستاگرام و تلگرام مژده کیانی*

صفحه 149-177
مژده کیانی

6.

ارائه و سنجش رفتار معنوی در سازمان‌های رسانه‌ای خبری مجازی کشور

صفحه 179-205
بنفشه فتوت؛ علی اکبر فرهنگی؛ عباس علی رستگار؛ عظیم زارعی

7.

اثرات رسانه‌های نو بر علوم انسانی

صفحه 209-243
مرتضی مردیها

8.

تدوین الگویی جهت ارتقای کارکرد شبکه‌های اجتماعی مجازی در راستای بهبود وضعیت سلامت زنان

صفحه 245-278
مهدی شریفی؛ سهیلا بورقانی فراهانی؛ ملیحه شیانی؛ مهدخت شریفی

9.

توصیف، تحلیل زبان‌شناختی و ارائه الگوی تولید و انتخاب خبر در حوزه‌های اجتماعی و ورزشی در چارچوب نظریه ایدئولوژیک وندایک (۲۰۰۶)

صفحه 279-311
فردوس آقاگلزاده؛ آزاده کشوردوست؛ عالیه کرد زعفرانلو کامبوزیا؛ ارسلان گلفام

10.

بررسی جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی مجازی و تسامح قومی در بین شهروندان تهرانی (با تأکید بر گفتگوی اجتماعی)

صفحه 313-356
منیر روزبهانی؛ باقر ساروخانی؛ ستار پروین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login