1.

فراتحلیل اثربخشی آموزش به کمک رایانه بر عملکرد تحصیلی فراگیران

صفحه 1-16
حافظ صاحب یار؛ موسی پیری

2.

ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی

صفحه 17-36
علی شریف زاده؛ حسین اسکندری؛ احمد برجعلی؛ فرامرز سهرابی

3.

ارزیابی روایی و پایایی چک‌ لیست رفتارهای اتیستیک کروگ، آریک، الموند (2009)، در کودکان ایرانی با اختلال طیف اتیسم

صفحه 37-55
سعید رضایی؛ مهری پورحیدر؛ مریم ذبیح قاسمی

4.

ویژگی‌های روان‏سنجی پرسشنامه‌ی سرسختی تحصیلی براساس نظریه‌ی سوال و پاسخ

صفحه 57-70
نورعلی فرخی

5.

بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سلامت معنوی در مربیان مهدهای کودک شهر تهران

صفحه 71-89
زهره موسی زاده؛ سیامک طهماسبی؛ حبیب مسعودی فرید

6.

ارزیابی روایی و پایایی آزمون تعیین سطح زبان فارسی برای غیرفارسی‌زبانان بنیاد سعدی

صفحه 91-111
رضا مراد صحرایی؛ غلامحسین رضاپور

7.

تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT)

صفحه 113-136
علی مقدم زاده؛ حسن غرایاق زندی؛ میثم یاوری کاتب

8.

ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار

صفحه 137-167
شیرین کوشکی؛ اعظم شوندی

9.

رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران

صفحه 169-186
مینا نظامی؛ زهرا نقش؛ الهه حجازی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login