1.

مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان‌ها در ایران جهت به کارگیری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

صفحه 1-23
جعفر باقری نژاد؛ هاله ستاری

2.

عوامل مؤثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران‌کد) توسط شرکت‌ها

صفحه 25-51
وجه اله قربانی زاده؛ همت مراد قلندری

3.

بهینه سازی طیف رادیویی در ایران با به کارگیری فناوری رادیو شناختگر

صفحه 53-71
رجب فلاحی؛ نیلوفر مرادحاصل

4.

تجزیه و تحلیل ارتباط سطح گستردگی اتوماسیون اداری و اثربخشی سازمانی

صفحه 73-103
فتاح شریف زاده

5.

مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم‌های سازمانی

صفحه 105-121
سعید روحانی؛ احدزارع رواسان

6.

تحلیل و رتبه‌بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی و آشامیدنی

صفحه 123-146
امیر حسین امیرخانی؛ رضا طالعی فر؛ حامد فاضلی کبریا؛ محمدباقر فقیه

7.

بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی

صفحه 147-162
جمشید صالحی صدقیانی؛ سمانه سرورنژاد؛ رضا ابراهیمی آتانی؛ مریم اخوان خرازیان؛ موسی رضوانی چمن‌زمین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login