1.

جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران

صفحه 1-16
علی دلاور؛ اسماعیل قادری؛ نیما مجدی

2.

رده بندی استانهای کشور بر حسب جاذبه های گردشگری

صفحه 17-37
زهرا نصراللهی؛ ندا جهانبازی؛ طاهره ناصری

3.

تاثیرات گردشگری بر توسعه پایدار شهری از نظر ساکنان (مورد مطالعه: جزیره قشم)

صفحه 39-72
زهره فنی؛ محمد علیزاده طولی؛ زینب زحمت کش

4.

تحلیل عوامل موثر بر گردشگری در پارک های شهری: مورد مطالعه بوستان علوی قم

صفحه 73-94
منصوره ملکیان؛ سمانه پوریزدی

5.

بررسی رابطه میان مدیریت دانش، کارآفرینی و عملکرد در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

صفحه 95-113
علی صفری؛ فردین شورج؛ رضا صالح زاده

6.

ارزیابی وضعیت آموزش راهنمایان گردشگری در ایران با رویکرد ارایه الگوی آموزشی در سطح دانشگاهی

صفحه 115-144
سید صادق حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login