1.

رابطه سبک‌های فرزندپروری ادراک شده با اهمال‌کاری و ‏خودناتوان‌سازی

صفحه 1-22
سمیه سلطان نژاد؛ اسماعیل سعدی پور؛ حسن اسدزاده

2.

طراحی و آزمودن الگویی از اثر ساختار هدف مدرسه بر ساختارهای انگیزشی دانش‌آموزان با درنظرگرفتن نقش واسطه‌ای حمایت ادراک شده معلم

صفحه 1-20
صالحه پیریایی؛ ملوک خادمی اشکذری

3.

تاثیربرنامه آموزشی مادران مبتنی بر نظریه ذهنیت هوش دویک بر ‏رفتارهای یادگیری فرزندان چهار تا شش سال

صفحه 1-25
محبوبه هادی‌پور؛ فرهاد جمهری؛ حسن احدی

4.

هنجاریابی و کفایت شاخص های روان سنجی پرسشنامه ی 6 عاملی شخصیت HEXACO-FFI-R در دانشجویان ایرانی

صفحه 1-18
مهدی رحمانی ملک آباد؛ نور علی فرخی؛ جلال آقابیگی

5.

رابطه آموزش با ارتقاء سرمایه فرهنگی در ایران

صفحه 1-28
رزیتا سپهرنیا؛ علی دلاور ‏؛ سیدرضا صالحی امیری

6.

اثربخشی بازی‌ درمانی بی‌رهنمود بر کاهش اختلالات رفتاری کودکان پیش‌دبستانی

صفحه 1-15
عزت‌اله قدم‌پور؛ افسانه شهبازی‌راد؛ فرشته محمدی؛ منظر عباسی

7.

شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس نگرش به خواندن برای دانش‌آموزان دورة راهنمایی

صفحه 1-25
مسعود حسینچاری؛ آناهیتا مهرپور

8.

بررسی اثربخشی آموزش ارائه شبکه ای در مقایسه با آموزش ارائه خطی بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی

صفحه 1-22
سید داود حسینی‌نسب؛ محمد باردل؛ نسرین حسین‌پور

9.

تحلیل موضوعی پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی در ایران: شناسایی فاصله بین وضع موجود و وضع مطلوب

صفحه 1-30
محسن حاجیتبار فیروزجائی؛ کیومرث تقی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login