1.

آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی

صفحه 1-20
احمد به‌پژوه؛ رضا کرمی‌نژاد؛ باقر غباری بناب؛ محسن شکوهی‌یکتا

2.

شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار

صفحه 21-44
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ علیرضا محمدی آریا

3.

مقایسۀ سبک اسناد و تاب‌آوری در بین دانش‌آموزان آسیب‌دیده و عادی

صفحه 41-64
محمد نریمانی؛ مسعود طالبی جویباری؛ عباس ابولقاسمی

4.

افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری

صفحه 61-74
فرزانه ناهیدپور؛ منصور علی حمیدی؛ خدیجه زمانلو؛ مجید قلخانی

5.

اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه

صفحه 75-92
منصور سودانی؛ مهناز مهرابی‌زاده هنرمند؛ ضرغام ضرغامیان

6.

مقایسۀ ابعاد همدلی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی

صفحه 93-112
زینب عابدی داریونی؛ لعیا بشاش

7.

مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی

صفحه 113-128
نسترن سیداسماعیلی قمی؛ علی شیخ الاسلامی

8.

تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی

صفحه 129-144
آرزو شاه میوه اصفهانی؛ طاهره حیدری؛ احمد عابدی؛ مرضیه توکل نیا

9.

عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه

صفحه 145-163
مریم علیخانی؛ علیرضا منظری توکلی؛ حمدالله منظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login