1.

تدوین یک مدل ساختاری آموزشی به منظور بهینه کردن جذب در نظام بانکداری.

صفحه 1-19
خلیل موفق؛ علی دلاور؛ عبداله شفیع آبادی؛ فریبرز درتاج

2.

کارکردافتراقی سئوال‌های پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانش‌آموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT)

صفحه 21-40
اصغر مینائی؛ زهرا غفاری

3.

ویژگی های روان‌سنجی نسخة دوم نیمرخ سبک زندگی ارتقا دهندة سلامت در دانشجویان

صفحه 41-60
امید شکری؛ نوشین تمیزی؛ حسین پورشهریار؛ محمد آزاد عبدالله پور؛ زهره سادات اخوی؛ هانیه لواف

4.

میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان

صفحه 61-82
مقصودد امین خندقی؛ محمود سعیدی رضوانی؛ مرضیه موحدی محصل طوسی؛ حمیده پاک مهر؛ هادی عباسی

5.

فراتحلیل رابطه گرایش مذهبی با سلامت روان

صفحه 113-130
ابوالقاسم یعقوبی؛ علی اکبر عروتی موفق؛ علی اصغر چگینی؛ سروه محمدزاده

6.

تدوین نرم استانداردهای آمادگی مهارتی تربیت بدنی عمومی2 دانشجویان دختر

صفحه 157-174
فرشته شهیدی؛ معصومه بقاییان؛ مینا غلامی

7.

روایی سنجی واعتباریابی روشی برای پرورش مهارت تفکر انتقادی درنظام یادگیری بر خط

صفحه 175-190
زهره خوش نشین

8.

کاوش نگرش متقاضیان ورود به دوره دکتری و اعضای هیأت‌علمی نسبت به شیوه‌های متفاوت داوطلبان گزینش ورود به دوره‌های دکتری

صفحه 225-260
جلیل یونسی

9.

روش بهینه هموارسازی داده‌ها در همترازسازی: مورد مطالعه آزمون تولیمو و آزمون‌های جامع کنکورهای آزمایشی سازمان سنجش آموزش کشور

صفحه 261-287
علی مقدم زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login