1.

شناسایی و رتبه‌بندی مولفه‌های اساسی برنامه‌درسیِ دانشجو از نگاه متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تهران

صفحه 1-33
فاطمه ابدی؛ محمد جوادی پور

2.

برنامه درسی پژوهش محور: ماهیت، ضرورت ها، مؤلفه ها و راهکارهای تربیتی.

صفحه 35-66
راحله قاضی اردکانی؛ علیرضا صادقی؛ فریبرز درتاج

3.

نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی

صفحه 67-105
اعظم زرقانی؛ مقصود امین خندقی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ نعمت الله موسی پور

4.

بررسی و مقایسه سند برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامی ایران با زیر نظام برنامه درسی در مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی.

صفحه 107-141
نادر سلسبیلی

5.

مطالعه تطبیقی تجارب و طرح‌های عملی دانشگاه‌های پیشرو در تکوین بین‌المللی سازی آموزش و برنامه درسی

صفحه 143-167
احمد ملکی پور؛ عرفانه قاسم پور؛ حسام بشرویه نژاد کریمی

6.

طراحی الگوی اقتضایی برنامه درسی با انطباق بر دیدگاه آیزنر، هرسی و بلانچارد

صفحه 169-198
حسین زینلی پور؛ سمیه زارع؛ یعقوب رییسی اهوان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login