1.

تأثیر تعدادگزینه‏ های سؤال در ویژگی‏های روان‏سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل‏های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری

صفحه 1-23
بهنام کریمی؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ فریبرز درتاج

2.

تهیه آزمون سازگاری دانشجویان (اسد)، و تعیین پایایی، روایی و تعیین هنجار آن

صفحه 1-28
کیومرث فرحبخش

3.

تغییرناپذیری پارامترها در نظریه سؤال پاسخ و تحلیل عاملی تأییدی: توصیف و مقایسه دو رویکرد براساس داده‏های تجربی

صفحه 1-27
مجتبی حبیبی؛ فاطمه مرادی؛ بلال ایزانلو

4.

بررسی همترازی نمرات ارزشیابی اساتید با توجه به سطح دشواری دروس

صفحه 1-18
علیرضا سپهرآرا؛ سیاووش طالع پسند؛ حمیده رحیم پور

5.

ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیص افراد در معرض اعتیاد در بین دانشجویان دانشگاه‏های دولتی تهران

صفحه 1-24
پریسا دهکردیان؛ علی دلاور؛ حمیدرضا جلی

6.

وضعیت پذیرش دانشجو در آموزش عالی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی شهر تهران، اعضای هیأت علمی سازمان سنجش و مسئولان ذی‏ربط آموزش عالی

صفحه 1-31
زهرا باقری خواه؛ محبوبه عارفی؛ احسان جمالی

7.

بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و نرم‏یابی آزمون ترسیم ساعت در کودکان دبستانی شهر تهران

صفحه 1-29
حیدرعلی هومن؛ کامران گنجی؛ رویا فرج الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login