1.

اندازه گیری هیجان های مربوط به کلاس، یادگیری و آزمون

صفحه 1-22
اکبر رضایی

2.

بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتار یادگیری

صفحه 23-40
احمد عابدی؛ محبوبه عادی پور

3.

بررسی ویژگی های روان سنجی و مدل نظری پرسشنامه الگوی ارتباط والد -فرزند

صفحه 41-70
فریبرز باقری؛ فیروزه غفاری جعفر زادگان

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس کارکردهای خاطره‌گویی در دانشجویان دانشگاه شیراز

صفحه 71-86
اعظم فرانی؛ عبدالعزیز افلاک سیر

5.

خصوصیات روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی عمومی در کارکنان دانشگاه

صفحه 87-104
علی دلاور؛ محمود نجفی

6.

ساخت بستۀ آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمال‌کاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن

صفحه 105-132
حورا مطیعی؛ محمود حیدری

7.

شناسایی و رتبه بندی شاخص های سنجش سرمایه فکری در نظام آموزش عالی

صفحه 133-170
محمد شریفی؛ عباس عباس پور

8.

فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی

صفحه 179-206
کامران گنجی؛ حمید علیزاده

9.

نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران

صفحه 199-222
مهرانه سلطانی نژاد؛ فریبرز در تاج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login