1.

اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تعدیل طرحواره‌های ناسازگار اولیه و کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی

صفحه 1-28
فرزاد قادری؛ مهرداد کلانتری؛ حسینعلی مهرابی

2.

ارزیابی بالینی تأثیر سایکودراما در درمان اضطراب اجتماعی (موردپژوهی)

صفحه 29-46
مهدی پوررضائیان

3.

اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی

صفحه 47-61
افسانه شهبازی‌راد؛ عزت‌اله قدم‌پور؛ فیروزه غضنفری؛ خدامراد مومنی

4.

انسان به منزله مساله‌ای زبانی (دیدگاه مولانا محمد بلخی رومی درباره نقش زبان در تعیین وضعیت روانی و رفتار انسان)

صفحه 63-97
حسین اسکندری؛ منصوره اعلمی نیا

5.

مقایسه سوگیری توجه و سبک‌های پردازش هیجانی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، مبتلا به بدریخت‌انگاری و غیرمبتلا

صفحه 99-114
سید ابوالقاسم مهری‌نژاد؛ اعظم فرح بیجاری؛ مهسا نوروزی نرگسی

6.

ارائه مدل ساختاری خود- دلسوزی و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی عزت‌نفس و تصویر بدنی در دانشجویان دختر دانشگاه شیراز

صفحه 115-133
کامران شیوندی؛ ابراهیم نعیمی؛ محمدرضا فرشاد

7.

تاثیر روش درمان تن‌آرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان

صفحه 135-152
زینب تشکری؛ فرنگیس کاظمی؛ ژانت هاشمی آذر

8.

اثربخشی برنامه درمانگری کندال بر بهبود نظم جویی شناختی هیجانی کودکان مبتلا به اختلال‏های اضطرابی

صفحه 153-173
زهرا علیزاده بیرجندی؛ علی مشهدی؛ زهرا طبیبی

9.

ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان

صفحه 175-191
احمد احمدی قوزلوجه؛ فرشته باعزت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login