1.

ساخت و هنجاریابی آزمون اندازه گیری شخصیت براساس گلستان سعدی

صفحه 1-29
رقیه سهرابی؛ علی پدرام میرزایی

2.

تأثیر آموزش مؤلفه‏ های سنجش به عنوان یادگیری بر خودپنداره و پیشرفت ریاضی دانش‏آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک

صفحه 1-31
محمد عسکری؛ اکرم مظلومی

3.

بررسی شاخص‏های روان‏سنجی و هنجاریابی پرسشنامه توانایی حل مسأله اجتماعی

صفحه 1-21
عادل مخبری؛ فریبا درتاج؛ علی دره کردی

4.

بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس باورهای معرفت شناختی ریاضی

صفحه 73-88
پروانه کدیور؛ زهرا تنها؛ مهدی عرب زاده

5.

فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه اضطراب و افسردگی

صفحه 1-25
فرزانه رعایی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی

6.

ساخت آزمون معتبر و پایای تفکرهندسی براساس سه سطح اول نظریه ون‌هیلی

صفحه 1-16
الهه امینی فر؛ بهرام صالح پور؛ نیره باقری

7.

بررسی ساختار عاملی (تأییدی) نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشمSTAXI-2 در جمعیت بالینی[1]

صفحه 1-42
مریم مقدسین؛ محمدعلی اصغری مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login