1.

نقش مؤلفه ‏های انگیزشی و نگرشی در پیشرفت درس ریاضی به منظور تدوین یک مدل ساختاری بین دانش ‏آموزان سال اول دبیرستان‏های استان آذربایجان‏غربی

صفحه 1-33
آزاده بلوکی؛ علی دلاور؛ اسماعیل امام شریفی

2.

نسخه‌ای کوتاه شده و ایرانی از آزمون شخصیتی چند وجهی مینه‌سوتا-2

صفحه 1-20
مسعود هسینچاری؛ حسین داوودی؛ حیدرعلی هومن؛ حسن پاشا شریفی

3.

مطالعۀ تغییرناپذیری ساختار عاملی مقیاس نگرش ریاضی فنما- شرمن در دانش‏آموزان دبیرستانی دو زبانه ایرانی

صفحه 49-73
ناصر شیریگی؛ آزاد همتی

4.

ارزشیابی پایان‏نامه‏های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی

صفحه 1-23
نورعلی فرخی

5.

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه ارزیابی نوآوری سازمانی آمید و همکاران (2002)

صفحه 1-20
مصطفی نیک نامی؛ دکتر علی تقی پورظهیر؛ علی دلاور؛ محمد غفاری مجلیج

6.

ساخت مقدماتی آزمون تیپ‏های شخصیتی انیه گرم

صفحه 1-15
فیروزه سپهریان

7.

تهیه و اعتباریابی ابزار سنجش «آمادگی ورودی یادگیرنده به دوره‏های الکترونیکی»

صفحه 1-27
دکتر فرهاد سراجی؛ دکتر مسیب یارمحمدی واصل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login