1.

اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد بازار سرمایه؛ شواهد تجربی از بورس اوراق بهادارتهران

صفحه 1-28
حمید سپهردوست؛ لیلی صدری

2.

تأثیر مؤلفه اعتماد چندوجهی در تخمین امتیاز کالا برای سیستم‌های‌ توصیه‌گر

صفحه 29-52
مهسا حسین پورپیا؛ محمدرضا اصغری اسکوئی

3.

مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی با در نظر گرفتن عامل اعتماد مشتریان

صفحه 53-74
مریم بخشی؛ رضا سمیع زاده

4.

رابطه بین همسویی راهبرد فناوری اطلاعات و راهبرد کسب و کار با چابکی سازمانی در شرکت‌های نرم افزاری

صفحه 75-103
ناصر شهسواری پور؛ شهلا رضوان‎دوست؛ امیر میرزایی؛ شهلا حیدربیگی

5.

تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم به استفاده از رایانش ابری در میان کارکنان سازمان صداوسیما بر مبنای مدل پذیرش فناوری

صفحه 105-124
چنگیز والمحمدی؛ مریم السادات مظاهری

6.

نقش استفاده آسیب زا ازفضای مجازی در پیش بینی کیفیت زندگی (سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت محیط) در دانشجویان

صفحه 125-145
نرگس تنکمانی؛ مجید صفاری نیا؛ مهری محمدی چری

7.

موانع پذیرش زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک دیماتل فازی

صفحه 147-179
معصومه امانی؛ امیر اشرفی؛ حمید دهقانان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login