1.

تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

صفحه 1-29
معصومه ایمانی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی؛ باقر غباری بناب

2.

طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون

صفحه 31-55
کوثر بریهی؛ شهلا پاکدامن؛ غلامعلی افروز

3.

پیش بینی عادات زندگی کودکان کم توان جسمی- حرکتی بر اساس سرمایه روانشناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آنان

صفحه 57-80
مهرزاد رمضانلو؛ فریبرز درتاج

4.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی

صفحه 81-108
حسین عباسی؛ بهروز کریمی؛ داود جعفری

5.

نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی

صفحه 109-133
محسن گل محمدیان؛ سیده نسیم سجادی

6.

تأثیر امیددرمانی گروهی بر رضایت از زندگی مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی

صفحه 135-151
علی شیخ الاسلامی؛ شکوفه رمضانی

7.

اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی

صفحه 153-180
سید محسن حجت خواه؛ ایمان مصباح

8.

اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 181-203
زهرا نظری؛ تقی جباری فر؛ کاظم برزگر بفرویی

9.

اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

صفحه 205-225
اکرم آبباریکی؛ بیتا شلانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login