1.

همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سال‌های 1388 و 1389 براساس نظریه‌های کلاسیک و جدید اندازه‌گیری

صفحه 1-33
شیرین رضوانی فر؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور

2.

تحلیل ساختاری روابط منابع اطلاعات خودکارآمدی، باورهای خودکارآمدی، هدف گذاری وخود تنظیمی با عملکرد ریاضی

صفحه 35-53
جمال عبدالملکی؛ صابر عبدالملکی؛ سیده مریم حسینی لرگانی

3.

ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه هوش موفق در آموزش (TSI-Q) در معلمان شهر تهران

صفحه 55-75
شراره صباحی؛ سیاوش طالع پسند؛ محمدعلی محمدی فر

4.

تحلیل عاملی مؤلفه های شایستگی های کانونی در برنامه ی آموزشی

صفحه 77-100
ارسلان ایرجی راد؛ زهره ارداغیان

5.

کنش افتراقی سؤال‌ در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی داوطلبان کنکور سراسری

صفحه 101-122
مسعود گرامی پور؛ احمد رضایی؛ اعظم رمضانی صدر؛ لیلا نوروزی

6.

آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی بهزیستی تحصیلی

صفحه 123-148
مرتضی مرادی؛ عباسعلی سلیمانی خشاب؛ صدیقه شهاب زاده؛ حمید صباغیان بغدادآباد؛ محمدحسین دهقانی زاده

7.

تلفیق رویکرد ریکیسی و رویکرد برنامه‌نویسی ریاضی در طراحی خزانه‌های سؤال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری

صفحه 149-197
مریم مقدسین

8.

اعتباریابی آمادگی فرصت‌یابی حرفه ای مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی

صفحه 199-224
سیدسجاد طباطبائی؛ مهدی لسانی

9.

تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی مقیاس های هیجان مربوط به کلاس درس در دانشجویان

صفحه 225-248
فریبرز گراوند؛ خدیجه ابوالمعالی؛ علیرضا کیامنش؛ حمزه گنجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login