1.

شناسایی صفات زیربنایی سوال‌های آزمون هوش وکسلر‌چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی ‌جی‌دینا

صفحه 1-32
نوشیروان محمدی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ اصغر مینائی

2.

تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان

صفحه 33-64
سمیه کهدویی؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ احمد برجعلی

3.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش رهبری تأملی مدیران مدارس

صفحه 65-95
مرتضی طاهری؛ مجتبی طاهری

4.

ویژگی های روان سنجی مقیاس هزینه تکلیف در دانش آموزان متوسطه دوم شهر قم

صفحه 97-120
احمد قدسی؛ سیاوش طالع پسند؛ علی محمد رضایی؛ محمد علی محمدی فر

5.

کاربرد مدل دو عاملی چندبعدی نظریه سوال-پاسخ جهت تحلیل بعدیت و کارکرد افتراقی سوال، سوالات مبتنی بر متن

صفحه 121-153
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ ابراهیم خدایی؛ ولی اله فرزاد؛ علی مقدم زاده؛ مسعود کبیری

6.

بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس سوگیری تفسیری برای خلق افسرده(AST-D) در جامعه ایرانی: آزمون سناریوهای مبهم

صفحه 155-179
علی نیک بخت؛ حمیدطاهر نشاط دوست؛ حسینعلی مهرابی

7.

ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه‌ی آسیب‌‌های تعاملی زناشویی مردان دارای شخصیت اجتنابی

صفحه 181-205
علیرضا روحی؛ رضوان السادات جزایری؛ مریم سادات فاتحی زاده؛ عذرا اعتمادی

8.

آزمون کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در تحلیل سوال

صفحه 207-240
لادن عراقی؛ آزاده طاهری؛ زهرا جزء رمضانی؛ افروز عباسپور؛ محمد حسین ضرغامی

9.

بررسی ساختار عاملی مقیاس از خود فراروی بزرگسالان(ASTI) در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

صفحه 241-255
مهران فرهادی؛ گلاویژ علیزاده بوکانی؛ رسول کردنوقابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login