1.

رابطه‌ی سبک‌های هویت با مؤلفه‌های سازگاری دانش‌آموزان: بررسی نقش واسطه‌ای تعهد*

صفحه 1-21
بهروز ناظمی پور؛ عباس رحیمی نژاد؛ الهه حجازی

2.

نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد

صفحه 21-40
کاظم برزگر بفرویی؛ مهدی برزگر بفرویی؛ حسن خضری

3.

نقش والدین و همکلاسی‌هایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده می‌کنند بر انتخاب رشته‌ی تحصیلی دانش‌آموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان)

صفحه 41-56
حمید خادم مسجدی؛ داریوش نوروزی

4.

تأثیر ویژگی‌های شخصیتی با میانجی‌گری یادگیری فردی بر آرزوهای شغلی دانشجویان

صفحه 57-77
ارسلان ایرجی راد؛ الهه ملک‌زاده‌ نصرآبادی

5.

رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفه‌های آن با دین‌داری نوجوانان

صفحه 79-102
محمد رضائی؛ فریبرز درتاج؛ ابراهیم مهرعلیان

6.

اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط)

صفحه 103-128
اسماعیل سلیمانی؛ علی شیخ الاسلامی؛ مهناز موسوی

7.

آسیب‌شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی

صفحه 129-154
وحیده علی پور؛ سمیرا بکان؛ رحیم مرادی

8.

عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت

صفحه 155-171
علی محمد رضایی؛ فائزه جهان؛ معصومه رحیمی

9.

تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایه‌ی پنجم ابتدایی

صفحه 173-187
ابوالقاسم یعقوبی؛ طیبیه بیات


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login