1.

ارزشیابی کیفیت درونی برنامه درسی دروس عمومی دوره کارشناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان

صفحه 1-24
یعقوب عزیزی؛ علیرضا صادقی؛ حسین عبداللهی

2.

مطالعه تطبیقی دروس عمومی کارشناسی در دانشگاه های میسوری، یوسی داویس، بیروت و تهران

صفحه 25-45
عرفانه قاسم پور؛ رضوان حکیم زاده؛ احمد ملکی پور؛ احترام قاسم پور

3.

هویت حرفه‌ای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی درسی : مطالعه پدیدارشناختی

صفحه 47-72
یوسف ادیب؛ اسکندر فتحی آذر؛ مریم مرندی حیدرلو

4.

طراحی و اعتباریابی الگوی تدریس مجازی باکیفیت در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 73-106
محمد اکبری بورنگ؛ علی اکبر عجم؛ حسین جعفری ثانی؛ رضا صابری؛ حسین شکوهی فرد

5.

طراحی و اعتباریابی ملاک ها و شاخص های ارزیابی کیفیت برنامه درسی مدارس متوسطه کشور: یک مطالعه موردی

صفحه 107-144
علی کشاورز زاده؛ محسن فرمهینی فراهانی

6.

تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(1393) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(1390) از منظر هویت ملّی

صفحه 145-165
ابراهیم حاجیانی؛ سیدرضا صالحی امیری؛ حمید محمدظاهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login