1.

ادراک استادان گروه مشاوره از برنامه درسی پوچ در دانشگاه: مطالعه کیفی

صفحه 1-25
یوسف ادیب؛ اسکندر فتحی آذر؛ سیدبهاالدین کریمی؛ اکبر سلطانی

2.

تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی با نگاهی به دیدگاه نادینگز

صفحه 27-51
عرفانه قاسم پور؛ احمد ملکی پور؛ صادق زارع‌صفت

3.

رهبری معلم در اجرای برنامه درسی؛ چالش ها و فرصت ها

صفحه 53-81
حسن ملکی؛ بابک سلمانی؛ عباس عباس‌پور؛ رضوان حکیم‌زاده؛ محمدحسن امیرتیموری

4.

رویکرد کیفی به ارزشیابی تغییرات برنامه درسی قرآن مدارس شاهد و ایثارگر

صفحه 83-107
سمیه گیوکی؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ حسین شکوهی فرد؛ اسدالله زنگویی

5.

بررسی کیفی موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه از دیدگاه متخصصان برنامه درسی

صفحه 109-126
وحیده علیپور

6.

برنامه درسی و تفکر انتقادی: مطالعه تجارب دانشجویان کارشناسی ارشد

صفحه 127-165
جمال سلیمی؛ کیوان بلندهمتان؛ خاطره یاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login