1.

بررسی ساختار عاملی نسخه فارسی پرسشنامه حالت- صفت بیان خشم کودک و نوجوان (STAXI-2 C/A) در جمعیت ایرانی

صفحه 1-29
اعظم برآبادی؛ لیلا حیدری نسب؛ مریم مقدسین

2.

تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با یادگیری(LRES)

صفحه 31-53
بهزاد ستاری؛ حسین پورشهریار؛ امید شکری

3.

ساخت، پایاسازی و اعتباریابی آزمون هویت ملی و اجتماعی

صفحه 54-95
محمد سلگی؛ حسین اسکندری؛ علی دلاور؛ احمد برجعلی

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خود‌ناتوان‌سازی

صفحه 97-117
محمد سیدصالحی؛ علی دلاور

5.

هنجاریابی پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران

صفحه 119-138
راضیه السادات مکیان؛ سید محمد کلانتر کوشه

6.

بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی

صفحه 139-158
رحیم مرادی؛ آذر خزائی؛ محمد رضا نیلی؛ ثریا خزائی

7.

بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه جدایی روان‌شناختی در بین دانشجویان

صفحه 110-120
شهرام واحدی

8.

ویژگیهای روانسنجی(اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه‌گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت

صفحه 189-210
اصغر مینائی

9.

عوامل تأثیرگذار بر تصحیح سؤالات امتحانات تشریحی توسط دبیران دبیرستان

صفحه 211-225
معصومه علی محمدی؛ نورعلی فرخی؛ یحیی مهاجر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login