1.

بخش‏ بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند

دوره 14، شماره 47، آذر 1398، صفحه 29-63
محمد صالح ترکستانی؛ کبری بخشی زاده برج؛ پدرام جاهدی

2.

مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران

دوره 17، شماره 58، تیر 1401، صفحه 39-71
فاطمه خدابخشی گرگانی؛ محمود ضیائی؛ محمد تقی تقوی‌فرد؛ محمد صالح ترکستانی

3.

مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 16، شماره 53، فروردین 1400، صفحه 109-171
محمدعلی شاه حسینی؛ محسن نظری؛ محمد صالح ترکستانی؛ فاطمه قربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login