1.

امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی‌کالا

دوره 2، شماره 7، آبان 1395، صفحه 157-190
طاهر روشندل اربطانی؛ سعیدرضا عاملی؛ مجتبی حاجی جعفری

2.

توزیع دیجیتال موسیقی و نوآوری‌های رسانه‌ای در کسب‌وکارهای ایران (مطالعه موردی: وب‌سایت بیپتونز)

دوره 4، شماره 15، آبان 1397، صفحه 149-176
طاهر روشندل اربطانی؛ هومان اسعدی؛ افشین امیدی

3.

شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 256-223
علی اعتمادالاسلامی بختیاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مهدی ذوالفقارزاده؛ علی اکبر فرهنگی

4.

طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 280-249
طاهر روشندل اربطانی؛ وحید عقیلی؛ مهدی معتمدی

5.

مقایسه کاربردپذیری تارنما‌های خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 168-139
طاهر روشندل اربطانی؛ کبری صمدی؛ سعید قنبری

6.

نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی

دوره 4، شماره 13، اردیبهشت 1397، صفحه 181-214
سیدوحید عقیلی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ محمدمهدی فرجیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login