1.

شناسایی پیشران‌ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه‌های اجتماعیِ وسایل همراه

دوره 7، شماره 25، فروردین 1400، صفحه 256-223
علی اعتمادالاسلامی بختیاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مهدی ذوالفقارزاده؛ علی اکبر فرهنگی

2.

شناسایی مولفه‌های فرهنگ حاکم در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 6، شماره 24، دی 1399، صفحه 344-311
امیرحسین شمشادی؛ افسانه مظفری؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی

3.

طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانه‌های داخلی (سازمان‌های مطبوعاتی)

دوره 8، شماره 32، دی 1401، صفحه 435-385
جواد دلیری؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی؛ هادی خانیکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login