1.

پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای مشارکت مصرف‌کنندگان در جوامع مجازی

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 33-64
زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام بهیار

2.

شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب

دوره 10، شماره 40، تیر 1401، صفحه 167-200
محمد صالح ترکستانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فاطمه گلشنی

3.

مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 297-346
میترا دانش پرور؛ زهره دهدشتی شاهرخ

4.

مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی

دوره 7، شماره 27، اردیبهشت 1398، صفحه 5-28
محمدرضا تقوا؛ مسعود ظهرابی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

5.

نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی

دوره 7، شماره 28، شهریور 1398، صفحه 135-166
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی؛ میترا دانش‌پرور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login