1.

اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش ‏آموزان زورگو

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 49-73
علی شیخ الاسلامی؛ اسماعیل سلیمانی؛ هنگامه محرم زاده

2.

اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر باورهای خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دچار افت تحصیلی

دوره 17، شماره 61، مهر 1400، صفحه 105-118
علی شیخ الاسلامی؛ حسین قمری گیوی؛ رویا حقوقی

3.

اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط)

دوره 12، شماره 42، دی 1395، صفحه 103-128
اسماعیل سلیمانی؛ علی شیخ الاسلامی؛ مهناز موسوی

4.

پیش ‏بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان

دوره 12، شماره 39، فروردین 1395، صفحه 25-43
علی شیخ الاسلامی؛ غفار کریمیان پور؛ روناک ویسی

5.

مقایسه‌‏ی پردازش هیجانی، کمک‏‌طلبی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین

دوره 15، شماره 54، دی 1398، صفحه 137-157
علی شیخ الاسلامی؛ زهرا بشاشی؛ علی جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login