1.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 137-158
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد

2.

اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی

دوره 12، شماره 48، دی 1401، صفحه 199-222
سمیرا علی زاده؛ یوسف دهقانی؛ فریده سادات حسینی؛ صفا برزگری

3.

بررسی نقش خوش بینی تحصیلی، باورهای فراشناختی و تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی خودناتوان سازی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

دوره 10، شماره 37، فروردین 1399، صفحه 135-159
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد

4.

مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی

دوره 8، شماره 31، آذر 1397، صفحه 215-236
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان؛ مرضیه پاسالاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login