1.

طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 10، شماره 39، فروردین 1401، صفحه 235-256
ثریا بختیاری بستاکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد

2.

عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک‌ها با فین‌تک‌ها

دوره 12، شماره 45، شهریور 1402، صفحه 265-311
علیرضا رضانژاد کوخدان؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ محمد حسن ملکی؛ مجید زنجیردار

3.

مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی

دوره 9، شماره 34، بهمن 1399، صفحه 273-302
ثریا بختیاری بستاکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login