1.

Relationship between EFL Teachers' Emotional Intelligence, Reflective teaching, Autonomy and their Students' L2 Learning

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 303-331
Mohammad Hadi Mahmoodi؛ Vahid Mohammadi؛ Somaye Tofighi

2.

The Effects of Web-based Dynamic Assessment on Grammatical Accuracy and Autonomy of Iranian EFL Learners and Their Attitudes to Web-based Dynamic Assessment

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 شهریور 1402
Davud Kuhi؛ Mortaza Aslrasouli؛ َAbolfazl fathi

3.

Universalizability and Practical Identity

دوره 1، شماره 2، تیر 1384، صفحه 7-17
سوزان بابیت

4.

از تئوری تا واقعیت: خودآیینی کانت بدیلی برای اخلاقِ دیگرآیین لویناس

دوره 15، شماره 58، تیر 1398، صفحه 47-73
اعظم محسنی؛ علی فتح طاهری

5.

استقلال دانشگاه و رابطه آن با پاسخگویی و تضمین کیفیت خدمات دانشگاه در سیستم آموزش عالی

دوره 2، شماره 7، اردیبهشت 1395، صفحه 147-167
امید میلانی؛ محمد حسنی؛ ابوالفضل قاسم زاده

6.

برداشت رهبران منطقه آمریکای لاتین از چین؛ بررسی موردی برزیل و آرژانتین

دوره 1، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 95-154
غلامعلی چگنی زاده؛ نازنین صنعتکار

7.

بررسی امکان حکم اخلاقی اشتباه در نظریه اخلاقی کانت

دوره 5، شماره 20، دی 1388، صفحه 7-15
مسعود سیف

8.

کشف مضمون آگاهی؛ راه گذار دکارت از آزادی به خود‌آیینی

دوره 16، شماره 61، فروردین 1399، صفحه 64-88
مصطفی عابدی جیغه؛ محسن باقرزاده مشکی باف؛ محمد اصغری

9.

واکاوی استراتژی نفتی اقلیم کُردستان عراق، اهداف و رویکردها

دوره 4، شماره 14، آذر 1394، صفحه 167-197
جاسب نیک فر؛ مهدی ماهیدشتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login