1.

Designing a Happy Learning Environment in Schools and Investigating Its Relationship with Stress and Mental Health

دوره 7، شماره 28، آذر 1396، صفحه 111-124
Zahra Jamebozorg؛ Fatemeh Jafarkhani؛ Maryam Salimi

2.

How to Build a Knowledge Management System in Digital Era? A Theoretical Framework

دوره 1، شماره 1، مهر 2020، صفحه 43-54
RUMMAN GUL

3.

The Effect of Brand, Design and Price on Perceived Quality and Re-Intent of Customers to Purchase Sports Brand Shoes

دوره 1، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 117-138
Ali Benesbordi؛ Javad Fesanghari؛ Samaneh Ranjbar؛ Narges Bidkhori

4.

ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی

دوره 4، شماره 12، مهر 1402، صفحه 62-85
زهرا ابوالحسنی؛ محمد جوادی پور

5.

ارائه روشی برای ارزیابی طرح‌های جامع شهری از دریچه ابعاد توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی (مطالعه موردی: طرح جامع شهر نیشابور)

دوره 8، شماره 25، تیر 1402، صفحه 1-41
شهاب الدین کرمانشاهی؛ علیرضا رامندی؛ مهدی بشیری نیا؛ مهتا میرمقتدایی؛ مهدی شکرگذار

6.

سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 177-216
سجاد فرهادی؛ محمدتقی تقوی فرد

7.

طراحی و ارائه مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی

دوره 1، شماره 1، دی 1394، صفحه 61-80
رحیم مرادی؛ مرتضی مرادی؛ حسن ملکی؛ افسانه عبدلی

8.

طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی دوره پیش از دبستان

دوره 2، شماره 8، تیر 1396، صفحه 127-148
سلمان آخش

9.

طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان

دوره 11، شماره 44، تیر 1400، صفحه 161-180
افشین افضلی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ روح الله عظیمی

10.

مفهوم‌پردازی تفکر طراحی: زمینه کارآفرینی

دوره 8، شماره 32، شهریور 1399، صفحه 89-116
نسترن افشم؛ علی مبینی دهکردی؛ جهانگیر یدالهی فارسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login