1.

اثربخشی آموزش مهارت های زندگی از طریق بازی بر مشکلات رفتاری دانش آموزان

دوره 8، شماره 32، دی 1396، صفحه 161-178
زیبا قدرتی؛ سیما قدرتی

2.

بازیمندی فهم نزد ویتگنشتاین و گادامر

دوره 7، شماره 25، فروردین 1390، صفحه 137-151
محمد رعایت جهرمی

3.

تاثیر بازی مبتنی بر هوش اخلاقی بر وجدان، خویشتنداری و مسئولیت پذیری اجتماعی کودکان با استعداد دبستانی

دوره 15، شماره 54، دی 1398، صفحه 59-89
مائده جلائی؛ لیلا چراغ ملایی؛ روشنک خدابخش پیرکلانی

4.

تأثیر بازی های آموزشی بر رشد اجتماعی کودکان پیش دبستانی

دوره 10، شماره 33، مهر 1393، صفحه 71-85
علیرضا جعفری

5.

تحلیلی بر ارزشیابی از نقش و جایگاه بازی در فعالیت‌های کودکان در مهدکودک‌ها

دوره 3، شماره 10، اسفند 1396، صفحه 45-64
عنایت کریم زاده؛ ذولفقار دیودل؛ حسینعلی خیری نیا؛ مهدیه نوروزی

6.

تفسیر فلسفه نیچه بر مبنای مفهوم بازی

دوره 10، شماره 39، مهر 1393، صفحه 27-44
محمد باقر قمی؛ محمد رضا ریخته گران

7.

سنجش میزان دانش و رابطه آن با میزان استفاده از بازی های رایانه‌ای در دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران

دوره 2، شماره 8، آذر 1395، صفحه 100-120
اکبر کبیری؛ علی موسوی

8.

لوکوربوزیه، بازی، باتای؛ تفسیرِ کلیسای رُنشان براساسِ مفهومِ بی‌صورت در فلسفۀ باتای

دوره 16، شماره 64، دی 1399، صفحه 165-188
نگار صبوری؛ امیر نصری

9.

میزان اثر بخشی بازی رایانه‏ای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی

دوره 9، شماره 28، تیر 1392، صفحه 42-56
حسین دهقانزاده؛ داریوش نوروزی؛ هادی جعفری نژاد؛ حجت دهقانزاده

10.

مفهوم بازی و انواع آن در کلاس :دیدگاه مربیان مهد کودک و پیش دبستان های شهر تهران

دوره 2، شماره 6، دی 1395، صفحه 59-85
صابر عبدالملکی؛ محمد آرمند

11.

مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روش‏های زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‏آموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85

دوره 5، شماره 14، تیر 1388، صفحه 114-137
کبری امامی؛ دکتر جمال الدین کولایی نژاد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login