1.

Ranking of production and management risks of digital resources in digital libraries by means of Shanon Entropy and Fuzzy TOPSIS Techniques

دوره 1، شماره 1، مهر 2020، صفحه 27-42
Mitra Samiei؛ Somayeh Farzadi؛ Mahdi Taheri

2.

ارائه مدلی ترکیبی برای خوشه‌بندی، رتبه‌بندی و پیش‌بینی عملکرد تسهیلات اعطایی موسسات مالی- اعتباری از منظر بازپرداخت بدهی تسهیلات (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)

دوره 18، شماره 71، دی 1397، صفحه 185-223
فرزاد اصغری؛ فرید احمدی

3.

ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی

دوره 2، شماره 5، تیر 1383، صفحه 1-26
احمد جعفر نژاد؛ حسن رحیمی

4.

ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR

دوره 20، شماره 60، اردیبهشت 1389، صفحه 40-56
عزت الله اصغری زاده؛ رحیم احسانی؛ فرح الله ولی پور حلبی؛ سعید مدیر زارع

5.

ارزیابی عملکرد مدیران با به کارگیری روش 360 درجه و تکنیک تصمیم گیری ویکور (مطالعه موردی پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی)

دوره 9، شماره 23، دی 1390، صفحه 21-48
عزت الله اصغری زاده؛ رحیم احسانی؛ فرج الله ولی پور

6.

ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان

دوره 8، شماره 29، دی 1400، صفحه 1-42
مهدی اجلی؛ محمد جدیدی

7.

ارزیابی کارایی و تحلیل توان مدیریتی بخش انتقال برق منطقه ای با حضور متغیرهای زمینه ای

دوره 21، شماره 70، مهر 1402، صفحه 89-127
ماریه نعمتی زاده؛ علیرضا امیرتیموری؛ سهراب کردرستمی؛ لیلا خوش اندام

8.

بکارگیری رویکرد ترکیبی FA ، AHP و TOPSIS برای انتخاب و رتبه بندی استراتژیهای مناسب نگهداری و تعمیرات

دوره 13، شماره 39، دی 1394، صفحه 35-62
محسن شفیعی نیک آبادی؛ حبیب فرج پور خاناپشتانی؛ حسین افتخاری؛ علی اصغر سعدآبادی

9.

رتبه بندی اماکن تاریخی شهر اصفهان از دیدگاه جهانگردان اروپای شرقی با استفاده از روش آریان

دوره 6، شماره 16، اسفند 1390، صفحه 143-162
علی خاتمی فیروز آبادی

10.

شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران

دوره 8، شماره 9، مهر 1398، صفحه 152-180
صدیقه اسلامی

11.

عدم تقارن درک و تولید زبانی در کودک: مرور و نقدی بر تبیین رویکرد بهینگی دوسویه

دوره 5، شماره 8، اسفند 1397، صفحه 63-97
حسین بازوبندی؛ مهین ناز میردهقان

12.

مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت)

دوره 18، شماره 56، دی 1386، صفحه 141-172
محمود محمدیان؛ فرشته امین



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login