1.

اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

دوره 8، شماره 30، مرداد 1397، صفحه 73-111
زهرا ترازی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ مهناز اخوان تفتی

2.

اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 145-169
نسیم جاویدی پور؛ ماریه دهقان

3.

اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد وجودی برکنترل درد، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی بیماران مبتلا به سرطان های بدخیم گوارشی

دوره 14، شماره 55، مهر 1402، صفحه 185-216
ابراهیم نامنی؛ سوسن حاجی میرزایی

4.

بررسی حساسیت اضطرابی، فرانگرانی و مؤلفه‌های تنظیم هیجانی در دانشجویان با نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی و بهنجار

دوره 3، شماره 8، مهر 1391، صفحه 40-69
منصور بیرامی؛ ابراهیم اکبری؛ عبدالله قاسم‌پور؛ زینب عظیمی

5.

رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی

دوره 20، شماره 71، فروردین 1403، صفحه 175-200
سعیده بافتی؛ سیاوش طالع پسند

6.

شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی

دوره 6، شماره 22، دی 1394، صفحه 85-113
آناهیتا مهرپور؛ مسعود حسین چاری؛ فاطمه کمالی

7.

نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم هیجانی

دوره 13، شماره 44، تیر 1396، صفحه 29-48
محمد مهراد صدر؛ غلامرضا چلبیانلو؛ رضا عبدی


login