1.

ارائه مدلی برای اندازه گیری رابطه ی بین ریسک های مالی و نسبت های مالی

دوره 16، شماره 63، مهر 1398، صفحه 109-127
بختیار استادی؛ پروین تدریسی پژو

2.

بررسی ارتباط متقابل بین تبلیغات، درجه تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط)

دوره 15، شماره 45، بهمن 1389، صفحه 49-75
فیروز فلاحی؛ مجید فشاری؛ سیاب ممی پور

3.

بررسی تأثیر اشاعه بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانک‌های تجاری ایران

دوره 11، شماره 35، تیر 1387، صفحه 111-140
آتوسا گودرزی؛ حیدر زبیدی

4.

بررسی تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 6، شماره 23، مهر 1387، صفحه 43-65
محمد حسین ستایش؛ مصطفی کاظم نژاد؛ مهدی ذوالفقاری

5.

بررسی تاثیر هزینه تبلیغات بر ارزش نامشهود واحد تجاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 6، شماره 24، دی 1387، صفحه 53-78
مسعود عزیزخانی؛ نوراله خدادادی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت حاکمیت شرکتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 12، شماره 47، مهر 1394، صفحه 93-112
مهدی صفری گرایلی؛ عالیه بالارستاقی

7.

بیش‌‌اطمینانی مدیریت، سودآوری شرکت و پیش‌‌بینی‌‌پذیری آن

دوره 20، شماره 79، آذر 1402، صفحه 125-163
مهدی نیک روش

8.

تاثیر عملکرد بانکی بر خلق نقدینگی در سیستم بانکی

دوره 16، شماره 64، دی 1398، صفحه 113-133
فاطمه رضازاده کارسالاری؛ مصطفی سرگلزایی

9.

تأثیر قدرت مدیرعامل بر احتمال پرداخت سود سهام: نقش سودآوری و نوسان جریان وجه نقد

دوره 20، شماره 79، آذر 1402، صفحه 1-44
شکراله خواجوی؛ ثریا ویسی حصار

10.

خوشه‌بندی و پیش‌بینی سودآوری شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد درخت‌تصمیم C5

دوره 15، شماره 59، مهر 1397، صفحه 135-157
محمدرضا مهربان پور؛ ملیحه حبیب زاده

11.

سودآوری فلسفه برای سازمان‌ها و شرکت‌ها

دوره 17، شماره 67، مهر 1400، صفحه 183-210
نرگس نظرنژاد؛ مریم عسگری

12.

نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی

دوره 8، شماره 9، مهر 1398، صفحه 126-151
مصطفی سلطانی؛ سید عباس بی نیاز



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login