1.

اثربخشی ترسیم نقشه‌های مفهومی گروهی بر شاخص‌های شناختی- عاطفی درس شیمی

دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 59-78
تقی زوار؛ جواد مصرآبادی؛ لیلا امیریان

2.

اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 151-171
جواد مصرآبادی؛ اکبر علیلو

3.

اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپندارۀ ریاضی دانش آموزان ابتدایی

دوره 14، شماره 48، تیر 1397، صفحه 19-36
شهرام واحدی؛ رقیه ملک زاده؛ موسی پیری

4.

بررسی اثربخشی آموزش ارائه شبکه ای در مقایسه با آموزش ارائه خطی بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی

دوره 11، شماره 38، دی 1394، صفحه 1-22
سید داود حسینی‌نسب؛ محمد باردل؛ نسرین حسین‌پور

5.

بررسی روایی و پایایی شیوه‏های نمره‏ گذاری آزمون‏های مبتنی بر نقشه مفهومی

دوره 2، شماره 5، مهر 1390، صفحه 1-24
جواد مصرآبادی

6.

تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان

دوره 13، شماره 44، تیر 1396، صفحه 153-172
منصوره کلهر؛ گلنار مهران

7.

تاثیر راهبرد نقشه مفهومی بر بهبود یادگیری دانش آموزان

دوره 2، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 39-58
حشمت اله نظری؛ سعید شیخی

8.

تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی

دوره 6، شماره 20، تیر 1402، صفحه 104-133
حسن ضابط؛ علی اکبر عجم؛ پری‌ناز اسعدزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login